BIO!

Anna Sigurborg Högnadóttir grundlæggeren af com&train, er oprindeligt islandsk, men har nu boet i Danmark i næsten 20 år, og hun har arbejdet indenfor hotel- og rejsebranchen det meste af sit liv. Annas massive erfaring indenfor branchen gør, at hun nemt kan overføre teori til praksis og gør på den måde undervisningen mere levende og relaterbar for vores kursister.

  • Grundlægger af og underviser hos com&train.
  • Forhandler af hospitality SaaS for GODO.
  • Project partner hos Nordplus og Erasmus.
  • Hostel manager hos SleepCph med ansvaret for digitalisering og den daglige drift.
  • Over 5 år hos Booking.com med opgaver indenfor salg, kommunikation, data-analyse, B2B rådgivning og performance optimering.
  • En solid erfaring indenfor den daglige drift af hoteller gennem sit arbejde hos bl.a. Scandic Hotels og Arp Hansen Hotel Group.
  • Diplomuddannelse i Akademisk Coaching ved RUC.
  • BA og kandidatuddannelser i kommunikation og arbejdspsykologi fra Roskilde Universitet.
  • Uddannet i og ansat som misbrugsrådgiver hos SAA og Majorgården.

Herdís Guðmundsdóttir medejer af com&train, er både vokset op i Danmark og Island, men har boet og arbejdet i København de sidste mange år. Herdis har mange års erfaring indenfor rejse- og hotelbrancen, og går altid helt ned i dybden med de projekter, hun arbejder på, så både vi og vores kursister kan nyde godt at den specialviden, hun har tilegnet sig gennem årene.

  • Administrativ projektmedarbejder hos com&train
  • Project partner hos Nordplus og Erasmus.
  • Over 8 år hos Booking.com, med opgaver som at undervise nye partnere i at bruge platformen på daglig basis, samt at varetage onboarding og uddannelsesprogrammer for nye medarbejdere i Norden.
  • Projektkoordinator hos First Hotels, hvor hun var ansvarlig for al intern kommunikation i Danmark og implementerede miljømærket, Green Key.
  • Performance checker og passenger assistant hos Copenhagen Airport.
  • Projektmanager for det islandske rejsebureau, Snæland Grímsson.
  • Servicemedarbejder hos Schaeffergaarden Konferencecenter.
  • BA i interkulturel kommunikation inden for fransk / engelsk og en MA i International.
  • Business Communication og European Studies fra Copenhagen Business School.

Lotte Kragh Andersen er en rutineret eventkoordinator og projektleder med mere end 10 års erfaring indenfor oplevelsesøkonomi, og er derfor vant til at holde overblikket med mange bolde i luften. Kombineret med sin erfaring indenfor hospitality, giver Lottes baggrund hende en god indsigt i fremtidens hotelbranche, der i stigende grad smelter sammen med event-industrien.

  • Projektkoordinator hos com&train
  • Project partner hos Nordplus og Erasmus.
  • Forhandler af hospitality SaaS for GODO.
  • Ca. 5 år hos Booking.com med opgaver som account management, undervisning af nye ansatte, B2B kommunikation, afvikling af workshops, salg og oplæring i platformen.
  • Festivalmanager for Børnefilmfestivalen med ansvarsopgaver såsom eventkoordinering, kontraktforhandling, afvikling, fundraising og projektledelse.
  • Kandidatgrad i Æstetik og Kultur fra Aarhus Universitet med speciale i oplevelsesøkonomi.
  • BA i Design og Kulturøkonomi fra SDU

FÅ EN GRATIS
KONSULTATION NU

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.